fredag 29 oktober 2010

Österrikes nationaldag och vernissage på Eftis

Österrike
Laura berättade om Österrike och vi lyssnade på nationalsången samtidigt som vi tittade på en kortfilm om Österrike. Tack Laura för din fina presentation!

Jag började tänka på Spanien, Silke.


Vernissage på Eftis
Det var så monga som jorde bilden här nedan sat dem tog åt en hel väg.


Vi hate ett cafe. Alla pengar går till värdens barn. det var roligt.
bilden längst till vänster har jag gjort, Sanne.
lykke,allt var topen på cafet.


Syslöjd


Annat
Jag Linus håller på att skriva en tidning.
Jag Gustaf har lärt mej mer om datorn.
Jag Virginia har lärt mig att sitta still på fredag.

Vi önskar alla våra bloggläsare ett trevligt höstlov och vi ses nästa gång vecka 45!

Hälsar Laura, Amanda, William, Silke, Sanne, Gustaf, Virginia, Vidar, Emil, Nikki, Majken, Lykke och alla andra elever i klass tre samt klasslärare Stefan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar