fredag 27 maj 2011

Back in school

Amanda. vi träffade Polisen.
HEJ alla mina vänner och släktingar jag tog cykel examen hej då .M.V.H LYKKKE
Åsa. vi cyklade på stora vägen till IP.
vi har cyklat.
Klara-Vi har haft Mytologi med Maria det var kul och spännande.
Jag , Laura och Amanda har städat vårt klass rum. Isabelle
Vi har haft trafiksäkerhet. Laura
Jag saknar resan, men kommer aldrig att glömma den! :);)Silke!!!
Jag saknar verkligen bufeèn på båten. William
bufeen var världens godaste jag har ätit i mitt liv !! Virginia.
Polisen har tittat på våra cyklar Vidar.
Det var jätte kul när vi var på cyckelkontroll så fick vi cyckla på en ramp! Nikki
vi hade roligt på resa jag längtar redan!!!!!!!Olivia :)
Det var så kul att åka till Finland jag längtar till nästa gång. Long om du ser detta boka Finlands färja nu på en gång så åker klassen dit i morgon igen!!!!!!! ( - : . SANNE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar