fredag 25 maj 2012

Inlägg 1: Stafettkarnevalen




Hej på er!

Nu är vi på Silja Symphony på väg till Helsingfors. Alla elever är glada och nöjda. Det känns som ett riktigt toppengäng vi åker iväg med. Vi delade upp oss precis innan läggdags så alla fick möjligheten att skriva en hälsning. Internetuppkopplingen är inte alls på på båten, så tyvärr får vi vänta med att ladda upp bilder. Här kommer elevernas hälsningar!

hej mamma pappa Emma och Emil.Vi har det jättekul. Vi har ätit god mat. Just nu så är vi i bollhavet. Kram Linus. PS godnatt
Allt är bra! Bara lite ont i mitt öra men annars är allt topp! Sanne
Vi har haft en jätterolig dag ifall jag skulle få ge stjärnbetyg skulle jag säga 5/5. När vi kom på båten så gick vi till våra hytter. Sen gick vi för att äta middag på buffé. Det var jättegod mat det fanns också efterrätt. Vi var ute på däck och tittade ut över skärgården. Just nu sitter vi på leklandet i alla fall hälften av oss. // Klara
Vi har haft jättekul maten var jättegod. Olivia
jag saknar mamma och pappa jätte mycket men vi har superkul:-) //lykke
Hytten är jättebra den är jätteskön att vara i och man har utsikt över köpcentret. Felix=P
Hytten är bra och man har utsikt över gågatan. Maten var jättegod. Saknar er lite. Elias ps godnatt
hej mama och papa vi ska såva snart men jag är glad att jag är 
i findland vi springa i morgon jag tar med lakris hem till ås. viggo
Silke: Hej mamma och pappa, saknar er mycket redan, men som förra gången, alltså har vi det bra. Hoppas inte Alex rymmer nästa gång vi släpper ut henne (eller vad det nu va som hände).  Hoppas alla har det bra, här hoppas vi på seger! Krya på dig Kim! Love Silke
Hej mormor och morfar jag har haft en bra första dag på båten vi har gåt runt på deck och vart på lekland. Imorgon ska vi springa stafett och äta frukost buffe. Axel 
hej det var jette kul. saknar är.
benjamin
Hej, buffen var jätebra det fans sushi den var god. Vidar
Hej, vi har det jätte roligt buffen var god. Tyra...
Hej alla där hemma, vi har det jättebra och jätteroligt här. Mvh Linn
hej mamma pappa johan paula jag har de bra. Samuel
Hej! mamma och pappa, vi har det jätte bra fast det fanns bara sprit och godis på taxs free... Åsa PS: hoppas att ni har det bra!
Hej mamma och pappa det var jätte god mat från Ellen!
Hej Kalle och Mamma jag har det jättebra här på båten maten var jätte god och vi har lekt i ett bollhav hoppas ni har det bra hejdå och godnatt Mamma och Kalle//Johan.
Hej mamma och pappa jag såg angry birds godis. kram William.
Hej mamma och pappa vi har det jätte bra. Amanda................. <3.<3.
Hej alla som kollar på bloggen, särsilt till mamma och pappa!  vi har det jättebra! <3333333333!!! Nike

Hej Mamma och Pappa hoppas att ni mår bra för det gör jag :D
Love you all mum and  dad and my sister! // Virginia
Hej pappa och mamma och Blanca, jag mår topp...pirrig!
1000000 pussar och kramer från er dotter Majken. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar